tiistai 19. toukokuuta 2015

Heräteostos

Maalla ollessa heräteostoksia ei ole juurikaan tullut. Paitsi pennut, jos niin voi sanoa :D Tänään töiden jälkeen poikkesin kuitenkin Veikon Koneessa vanhan mainoksen herättämänä. No tarjous oli jo ohi ja tuote ei ollut ihan niin hyvä, kuin mitä toivoin. Hieman kalliimpi ja parempi kuitenki löytyi, nimittäin tabletti!
Olen pitänyt tablettia turhana, riittää, kun on tietokone ja älypuhelin. Nyt kuitenkin huonon nettiyhteyden takia tietokoneen käyttö on ollut tuskastuttavaa ja kännykän tihrustaminen silmiä rasittavaa. Lisäksi olisi siskolle kivaa tekemistä töissä ollessani, kun lataisin tähän muutaman pelin. Noh, mitä pidän? Olen aivan hullaantunut. Tämäkin on halvimmasta päästä, mutta minun tarpeisiini juuri sopiva. Ei sitä tiedä, vaikka blogipäivityksiäkin alkaisi putkahtelemaan tiheämpään tahtiin...

Viiden päivän työputki on ohi ja viisi päivää vapaata alkaa. Ihan tervetulleet vapaat, sillä nytkin olen polkenut neljä päivää putkeen töihin ja se tuntuu polvissa... Suunnitelmissa on nyt ainakin reissu Mikkeliin ja Helsinkiin (kouluasia). Lisäksi olisi kiva viedä pikkusisko pitkästä aikaa ratsastamaa, edellisestä kerrasta kun taitaa olla neljä-viisi vuotta.



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tabletti on kyllä tosi näppärä vekotin, meillä ei ole mitään nopeita yhteyksiä, asutaan täällä itä-suomessa. Läppäri-mokkula systeemi, mutta tabletti on kyllä paljon nopeampi. Toivottavasti kirjoitat useammin, olen kyllä seuraillut blogiasi, tosin harmitellut harvoja päivityksiä. Mutta, ehkä nään niitä nyt useammin:) Pirjo keski-karjalasta.