sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Ja näin tällä kertaa...

Eilen olin leikkimässä siskon tytön kanssa ja tämän jälkeen kävin kotona vanhempieni luona. Siellä oli pikkuveljen tyttöystävän kissa hoidossa ja sen voi arvata, miten korkeat pisteet allergiatesteissä kissasta saanut reagoi. Sanonpa vain, että vaikka kuinka pidän kissoista ja rakastan niiden rapsuttelua, en missään nimessä halua ikinä kissaa kotiini, jos oireet ovat tällaiset.

Näköjään käynti laukaisi myös perinteisen syysflunssan, koska heräsin puoli neljältä PÄIVÄLLÄ aivan tukossa, ääni poissa ja kurkku viiltävän kipeänä, päänsärystä puhumattakaan. Kämppis oli kuulema kahdentoista aikoihin koputellut oveen kysyäkseen jotain, mutta olin nukkunut aika sikeästi, kun en ollut siihenkään herännyt.

Nyt olen viettänyt lopun päivää peiton alla pohtien mitä teen huomisen kanssa. Wilma ei taaskaan toimi, eli en näe lukujärjestystä. Meillä pitäisi olla huomenna työssäoppimisen orientaatio ja jotain muutakin, mutta en tiedä mitä, missä ja milloin. Työssäoppimisen orientaatioon on pakko mennä. Silloin käsitellään kaikki parin viikon kuluttua alkavaan työssäoppimiseen liittyvät asiat, ohjeistetaan näyttösuunnitelman teossa jne. Ärsyttää hirveästi. Kaikki. Samalla olen huojentunut, ettei pentua tulekaan tiistaina. Nyt ei olekaan hyvä aika.

Nyt painun takaisin nukkumaan kunnon särkylääkesatsin kera, katsotaan milloin saan jotain aikaiseksi...

3 kommenttia:

suvi kirjoitti...

tsemppiä!

Anonyymi kirjoitti...

koitahan parantua!

Etkö sitten ole koirille allerginen?

Anne-Mari kirjoitti...

Olen allerginen myös koirille, toisille roduille enmmän kuin toisille. Kasvattajan luona oli yli kymmenen koiraa, joihin en reagoinut.

Hassua muuten, että kiharakarvaisista sanotaan, että ne allergisoivat vähiten, minulla taas juuri niistä saan voimakkaimmat oireet.

Kiitos Suvi ja anonyymi tsempeistä!