maanantai 20. toukokuuta 2013

Farmi

 Farmin koekuvaukset ovat alkaneet,
enkä minä päässyt mukaan. Ihan hyvä, koska nyt ei olisi sittenkään minulle hyvä hetki lähteä useammaksi kuukaudeksi kuvauksiin.

Lisäksi pettymystä lievensi Norjan Farmi-ohjelma. Olin kuvitellut sen aika toisenlaiseksi... Ja siellä kilpailijoina oli nuoria opiskelijatyttösiä, stylistimies jne. joten tuskin suomalaiseenkaan halutaan ketään, joka tietäisi maalla asumisesta jotain, puhumattakaan entisajan elämästä.

Jos haluatte käydä youtubesta katsomassa  mm. Norjan versiota ohjelmasta, kirjoita  nimikenttään 'Farmen 2012 (Norge): Avsnitt 1'.

Ihan kiva sitä on katsoa, mutta kilpailijoiden pitkät löpinät ei kiinnosta, vaan se työnteko ja eläimet! Toivottavasti ensimmäisten jaksojen jälkeen kilpailijat pääsevät kunnolla vauhtiin.
-----
Minä täällä en ole yhtään vauhdissa. Yö meni huonosti, aamulla olin ihan tukossa ja pää oli kipeä. Olo oli niin raihnainen ja väsynyt, että jätin menemättä kouluun. Täällä sitä ollaan lepäilty ja koitettu syödä jotain, vaikka mikään ei maistu. Huomenna olisikin poikkeuksellisesti kahdeksan tunnin koulupäivä ja sen jälkeen työpaikan liikuntatapahtuma. Loppuviikko onkin vapaata onneksi, vaikka toivon saavani sitten työkeikkoja.

4 kommenttia:

suvi kirjoitti...

koitahan saada ittes kuntoon,pääset koulun loppu-rutistukseen osallistumaan <3

Anonyymi kirjoitti...

Pikaista paranemista.

Anonyymi kirjoitti...

Et menettanyt mitaan, trust me. - Farmissa ollut

Anne-Mari kirjoitti...

Voin kuvitella :D En vaihtaisi viime kuukausia mihinkään tv-ohjelmaan.