torstai 23. elokuuta 2012

Ostoksia ja kuulumisia

Ja niin taas on vierähtänyt viikko. Päivät menee tosi nopeasti uutta oppiessa ja tunneilla villapaitaa kutoessa ;)
Tämän viikon kursseina on ollut lukion kertausmatikka, Perhe, ympäristö ja kulttuuri(PYK), Palvelujärjestelmä ja sen kehitys(PjK), Tutustuminen lähihoitajan ammattiin(TaL) ja Ammatillinen kasvu(Ak). Huomenna on  PjK:ta ja lukiseula sekä valinnaisinfo. Todella rento päivä siis niinkuin nämä aikaisemmatkin. (huom, lyhenteet minun keksimiäni, käytän niitä tästälähtien, jos joskus kirjoitan kursseista)

Ensi viikolla alkaakin sitten lukion matikan ykköskurssi, lukion ruotsi, venäjä ja lukion terveystieto.
Kävin opon luona tänään ja oli hyvä, että olin edes sen vuoden maatalouskoulussa, saan nimittäin hurjasti hyväksilukuja kursseista :) Keventää tulevaa opiskelutaakkaa.

Olen yrittänyt metsästää kenkiä. Entisistä kun halkesi pohja. Olen kiertänyt kaikki Forumin, Kampin ja Itiksen kenkäkaupat ja vaateketjut ja alan olla jo epätoivoinen :D Enää on Sokos jäljellä ja toivottavasti löydän sieltä hyvät. On niin hankalaa löytää minun leveälle jalalle sopivia kenkiä ja jotka vielä miellyttäisivät silmää.

Löysin kuitenkin muuta hankintalistalla ollutta :)

Housut Only (24,95e), tunika Gina Tricot (9,95e) ja huivi Only (12,95e)


1 kommentti:

suvi kirjoitti...

Onnea kenkien metsästykseen!Itellä muuten sama ongelma:)jalat leveät,ja leveän puoleisia kenkiä ei juuri mistään löydy,varsinkaan naisille...Kerran etsin epätoivoisena talvikenkiä itselleni,naisten puolella loppui koko 40.n jälkeen,sama malli löytyi miesten puolelta kokoa 42.Mun normaali koko on 39-40!On niin valmistajasta kiinni,millaisia kokoja löytyy..
Kiva juttu,että saat osan opiskelusta maatalous-koulun tiimoilta unohtaa.Opiskelun intoa sinulle:)