keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Itsetehty kirja


Sain vihdoin kädentaidon tunneilla tekemäni kirjan valmiiksi. Käytimme japanilaista kirjansidonta-menetelmää.  Kirjan teko olisi ollut melko nopeaa puuhaa, mutta minulla meni aikaa suunnitteluun ja istumiseen. Etukansi on juuttikankaan tapaista (ohuempaa) ja takakansi valkeaa puuvillaa (kai). Sisäsivut ovat kierrätettyä paperia. Ja keksin juuri kirjalle käyttötarkoituksen: valokuva-albumi! Kirjassa on noin 30 sivua, joten siihen mahtuu noin 120 kuvaa. Pitäisi vain voittaa (viking)lotossa enemmän kuin tänään voittamani euron, niin voisin tilata ifolorilta kuvia. Niin... tämä tyttö on alkanut lottoamaan (kohtuuden rajoissa)... sattui nimittäin sellainen kumma juttu, että pikkusisarukset alkoivat viime perjantaina kutsumaan minua aikuiseksi lapsen sijaan. Kyllä minä vielä omasta (ja varmasti monen muunkin) mielestä lapsi olen. Ikuinen lapsi. Tietäisittepä vain... olin syvästi kateellinen siskon tytölle, kun tämä hyppi äitin ja isin sängyllä ja minä jouduin katsomaan sivusta :( Mutta kyllä sitä mielellään aikuistuisi jo... sitä odotellessa :D

2 kommenttia:

suvi kirjoitti...

lasta pitää pikkasen olla jokaisessa aikuisessa:)Elä kasva ikänä ihan
täysin aikuiseksi!
Tuo kirja on upea!

Anne-Mari kirjoitti...

Kiitos Suvi :)