keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Tänään vein pikkusiskoni kouluun Pasilaan yhdeksäksi, kun itsellä alkoi koulu kymmenen jälkeen. Eipä mitään, menin koulun kuntosalille ja sainkin olla siellä melkein kokoajan yksin. Jotenkin on aika koukuttava paikka, millonkohan kyllästyn?

Ensimmäinen oppitunti oli kädentaitoja. Koristelimme meille kahvimukit kotiluokkaan (siellä on kahvin- ja teevedenkeittimet). Minä tietenkin tein lapinlehmän ;) Ei tullut Alpin näköistä, mutta lehmä silti. Kuvan laitan sitten, kun olen saanut mukin kokonaan valmiiksi.

Tämän jälkeen meillä oli ruokailu ja söin älyttömän hyvää kasvispastaa. Neljästä vaihtoehdosta on kasvisvaihtoehto ollut tähän asti aina paras. Ruokailun jälkeen menimme Helsingin Diakonissalaitoksen kirkkoon lukukauden avajaismessuun. Kirkko oli hienoimpia ja kauneimpia, mitä olen ikinä nähnyt!

Vähän yrittää flunssa iskeä, mutta tähän asti olen selvinnyt vain nuhalla, pienellä kurkkukivulla ja väsymyksellä. Särkylääkettä nassuun, tehojuomaa ja marjoja sekä lepoa JA liikuntaa. Olen huomannut, että jos olen tulossa kipeäksi, sen voi ehkäistä näillä keinoilla todella hyvin! En jää kotiin löhöämään, vaan yritän jatkaa samaan tahtiin kuin terveenäkin. Koulusta en halua olla pois.

Huomenna on kotiruuanvalmistustunti! Mitäköhän teemme :)

Ei kommentteja: