tiistai 20. syyskuuta 2011

Tosi kiva...

Aamulla soitin terveysasemalle ja kysyin röntgenlähetteestä. Pelkän selän kuvaamisen lisäksi minulta piti kuvata lannerankakin. Kysyin, että mihin menen kuvauksiin ja tämä käski mennä Marian sairaalaan hetken mietittyään. Siellä minulle sanottiin, että voivat kuvata kyllä lannerangan, mutta eivät selkää. Ohjasivat Töölön sairaalaan. Siellä minulle sanottiin, etteivät he voi kuvata minua, koska olen saanut lähetteen terveysasemalta. Siis täh? Ohjasivat Laakson sairaalaan (olisivat ohjanneet Mariaankin, mutta sanoin käyneeni jo siellä). Laaksossa sanottiin, että he eivät voi kuvata skolioositapauksia. Soittivat Meilahden sairaalaan ja varasivat sieltä minulle ajan torstaiksi. Vähänkö nauratti. Teki mieli mennä autotielle poikittain ja laulaa Hepokattia. En viitsinyt, olisin muuten joutunut neljänteen (mieli)sairaalaan. Tulipahan matkustettua raitiovaunuissa ja käveltyä. Niin ja nyt ei ole epäselvyyttä missä mikin sairaala sijaitsee. Ja onneksi minulla oli särkylääkettä mukana, sille oli tarvetta kun päänsärkykin päätti ilmaantua. "Kaikkeen tottuu", sanoi irlantilainen kun hirteen vietiin.

Mutta nyt olen kotona ja voin rauhassa mennä vaikka jatkamaan yöunia. Niin ja muuten, sain sen työpaikan! Mutta koulutus on ma-ti Järvenpäässä :S Kuulikohan tyyppi puhelimessa edes sähköpostiosoitettani oikein... No jaa, kaik lutviutuup!

1 kommentti:

Tuula kirjoitti...

Onnea työpaikan johdosta! Olipas sairaalaruljanssi!Onneksi sinulla oli huumorimieltä matkassa.