maanantai 5. syyskuuta 2011

Shop-a-holic

Olen pitkittänyt housuostoksille menoa kauan. Viimeksi ostin housut vuosi sitten, ne oli oikeastaan "jegginssit" (kauhea sana), mutta kulutin ne puhki. Mummo ompeli niihin hyvät paikat. Lisäksi minulla on ollut toisetkin farkkulegginssit ja yhdet "haaremihousucaprit" ja collarit. Oli aika ostaa uudet housut, koska farkkuleggissejä ja capreja ei voi oikein talvella käyttää ilman, että palelisi. Collareita taas en osaa käyttää muutoin kuin liikunnan yhteydessä ja navettaan talsimisessa.

Menin siskoni kanssa ensin H&M:ään ja näimme heti ensimmäisenä pöydän, jolla oli farkkuja 12,95€ !! Nappasin kahdet eriväriset, joista vaaleammat sitten päätin ottaa ja löysin myös viininpunaisen pitkän tunikan/mekon ja ohuen, "nahkaisen", punotun vyön. Ensimmäisen kerran ikinä ostin siis asukokonaisuuden, enkä "sekalaisia" vaatteita. Kävimme sen jälkeen siskoni kanssa Onlyssä ja hän löysi sieltä ihanan talvitakin 49,95€, mutta sai vielä 20% alennuksen City Shoppari-kortilla (suosittelen kortin hankkimista, suurin osa eduista käy Helsingissä). Ihastuin takkiin myös, mutta en uskaltanut ostaa, koska olin viime talvena jo ostanut itselleni takin.

Kotona äiti kuitenkin patisti ostamaan vielä toiset halvat housut (olen sitä mieltä, että jos halvalla saa niin kannattaa ostaa, vaikka kestäisi lyhyemmän aikaa, koska ei aina tiedä kauanko kalliitkaan kestää) ja talvitakin! Otin sitten pikkusiskoni vuorostaan mukaan ja ostin tällekin talvitakin (en sentään samanlaista).
Kuvia saatan joskus vaatteista tänne laittaa, nyt ei otokset onnistunut.

Tirtetan tuleva ammatti on selvinnyt, kynsitaiteilija. Hän viilaa minun kynsiäni ja lörpöttelee niitä ja näitä. Kaikki tarvittavat palvelut saa pian meidän suvulta, isosiskon kampaamo, Tirtetan kynsihoito, isoveljen tietokonehuollot, pikkusiskon ompelujutut, minun eläimet ja puutarha, äitin lähihoitaja- ja siivous, isin linja-autot...

1 kommentti:

suvi kirjoitti...

totta muuten puhut,en määkään raski kovin kalliilla lapsille uutta ostaa,ku ei ne kuiteskaan kestä.isommille (10-13v yht 4)ei enää täällä kirppareilta löydä kovin helposto vaatteita ja uusina mieluummin halvalla.
hyvät palvelut teiltä tulossa,mun varpaan kynteni tarttis heti tirtetan hoitoa;)