keskiviikko 24. elokuuta 2011

Tyrniä, omenaa, sukkia, kirjanmerkkejä, sadetta... jotain

Viime päivät ollaan kerätty satoa talteen. Tyrniä saa poimia vielä monta päivää, kolme puuta ja ihan täynnä marjoja! Omenoita nyt on niukasti, mutta kyllä niistä soseita tekee. Palmikkosukat sain vihdoin valmiiksi. Huomasin, että olen tehnyt kärkikavennukset aivan väärin. Siksi ne on aina niin rumat :( Ensikerralla sitten teen oikein, en näitä jaksanut sen vertaa purkaa, että olisin oikein saanut tehtyä. Pari kirjanmerkkiäkin olen virkannut, ketjusilmukkaa vain ja päihin hapsuja.


Tirtetta teki tämän minulle pyhäkoulussa. Kyseli sen olemassaolosta, mutta en kehdannut sanoa, että se on minulla vielä tallessa. Olisi ottanut kuitenkin takaisin :( Olen "koukussa" Raamattuun, jos niin sopii sanoa.  Luen kolmea eri kohtaa (siksi tarve kirjanmerkeille), koska haluan tietää kaiken heti :D Niin paljon kysymyksiä ja niin paljon asioita joita ei vielä ymmärrä/tiedä...

Nurmikkoa ajoin maanantaina ehkä noin kolmanneksen, illemmalla eno tuli serkkuni kanssa ja ajettiin loppuun. Sanoin, että pian sataa, kun näin kumpupilviä. Juuri saimme kaikki ajettua kun sade tuli :)

Vihdoin sain meseen pari kaveriani kristillisen koulun ajoilta ja kauhea mikä kaakatus kun ei olla pitkään aikaan nähty! Sovittiin heti tapaaminen syyskuulle ja pläääääääääääh! Olisivatpa he Mustialassa :(

1 kommentti:

Sirkku kirjoitti...

Tuo kirjanmerkki on ihana!