keskiviikko 17. elokuuta 2011

Iltoo

Eilen jo aioin päivittää, mutta netti ei suostunut yhteistyöhön. Eilen siis matkasin reilut neljä tuntia linja-autoissa mummolaan Kangasniemelle. Arvatkaa tykkäsikö selkä, vaikka matkan aikana pääsi välillä jaloittelemaan. Nytkin alaselkä vihoittelee (minulla on muuten skolioosi (linkki))  kun leikkasin ainakin kuusi tuntia matonkuteita. Sainpahan valmiiksi, huomenna pääsen maton tekoon, jos vain osaisin päättää mallin. Kymmenen väriä, kymmenen riviä, yht. noin 1,40m x 2 metriä, kolme sukkulaa. Kokeilen erilaisia väriyhdistelmiä, mutta kuvitellessani maton valmiiksi, se ei sovikkaan :/ Ehtiihän sitä vielä miettiä.

Täällä on satanut ja paljon. Eipä tarvitse talvella sulattaa lunta pesuvedeksi. Ulkohommia ei olla päästy tekemään. Mummo ja pappa on kyllä ollut ahkeria minun poissaollessani. Kaikki halot on viety suojaan, usseempi viikko ja särkylääke siinä kuulema meni. Olisivat jättäneet minulle. Ruohokin näyttää leikatulta.

Minulla on ollut pieni toive, että tämä minun valeraskausmasukkini pienentyisi, koska ihmiset voivat ymmärtää väärin. Mummolassa se ei todellakaan onnistu! Mummo kun syöttää minua kuin porsasta. Vaikka ei pitäisi valittaa, ruoka on hyvää.

Nyt menen nukkumaan. En uskalla koetella netin pysyvyyttä kauempaa.

1 kommentti:

suvi kirjoitti...

sinä uuras tyttö,isovanhempien ilona ja apuna siellä taas!
Maton kutominen on ihanaa puuhaa...