perjantai 20. toukokuuta 2011

Pikkuveljen ihania juttuja...

Kävelin palohälyttimen alta ja pikkuveli (8v) sanoi: "Piip-piip! Toi piippas, koska sä oot tulta".
Eilen lauloi minulle serenadin Postimies Patesta: "Minä korjaan tämän vekottimen, päälle hymyn suoooooooon". Antoi minulle lempinimen, Sotiris Ninis (jalkapalloilija). Ei huuda tai rimpuile, jos sieppaan syliin tai muiskautan suukon. Muut siskot eivät saa edes koskea. Ihana mies! :) Koulun käynninkin ottaa niin tosissaan kuin vain tuollainen söpöys voi. Eilenkin meni kahden isoveljen (lukiolaisen ja 8-luokkalaisen) huoneeseen lukemaan matematiikan kokeeseen ja kysymään apua. Toista tuntia siellä laskeskeli veljien kanssa. Mutta kyllä tämän koulunkäyntiin kuuluu myös lattialla kieriskely, tyttöjen kiusaaminen yms.

2 kommenttia:

suvi kirjoitti...

on ihanaa olla suurperheen lapsi,eikö totta?:)mulla itellä on 3 isoa siskoa ja 4 pikku-siskoa,muttei ainuttakaan veljeä:)

Anne-Mari kirjoitti...

On :) En voisi kuvitellakaan olevani ainoa lapsi tai, että minulla olisi vähemmän sisaruksia.