sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Ysitonnari

Vähän "lehmäslangia", yhdeksäntuhatta kävijää tuli tänään, siis juuri äsken, täyteen :) Olisikohan kymppitonnari sitten arvonnan aihe? Kivasti teitä täällä päivittäin käy (ei tule tunnetta, että vain itselleni täällä kirjoittelisin). Blogin ulkoasua alan miettimään keväisemmäksi, sivupalkkien kuvatkin voisin vaihtaa.

Kun tulin asuntolaan, huomasin huoneeni pöydällä pitkulaisen kortin. Isotätini oli lähettänyt minulle tänne kouluun sen ennen joulua! Joku (eli siis minä) on ollut laiska postilaatikolla kävijä (kun ei siellä koskaan minulle mitään ole...). Täytyypi huomenna käydä ostamassa postimerkki. Kirjekuoria minulla jo on (ostin kyllä ihan muuhun tarkoitukseen, nimittäin "kuvakirjaani" varten).

Nyt sitten löhöilen huoneessani ja syön äitin tekemiä lohipasteijoita <3
Kassit/laukut tyhjensin sängylleni, olen hyvin viisas, ne täytyy nimittäin saada paikoilleen ennen nukkumaan menoa, ellen halua nukkua samalla tavalla kuin kissat kerällä. Viikonlopun aikana lankakerävarani tuplaantuivat suurella muovipussillisella, niitä tekisi mieli hurjasti tutkia lisää ja taidan huomenna laittaa tännekin kuvan (jos onnistuu) ja kysyä teiltä, mitä niillä tekisin, koska esim. osa langoista on sellaista ohutta The Cotton Gardenin Violaa oranssia, vihreää ja haalean beigeä monta kerää, on pari kerää 100% villaa (tosin eripaksuisia), MoniRaidoista ainakin teen villasukkia.

Bussissa muuten pohdiskelin blogipäivitykselleni tekstiä, koska melkein aina, kun sunnuntaisin tulen koululle, on tekstin aloitus sama "ja taas ollaan täällä", "täällä taas", "koululla taas" jne. Alkoi ainakin minua jo vähän tympimään ja ihmetyttämään :D

Niin ja yleensä loppuun laittaisin, kuinka minua väsyttää ja pitäisi mennä nukkumaan... Nyt minua kyllä ei väsytä yhtä paljon kuin yleensä ja aionkin katsoa vähän aikaa netti-tv:tä (no tuonkin olen ennenkin sanonut!). Toistan selvästi itseäni :D (niin, koska joku vain tahtoo saada pidemmän tekstin!).

Bussikuski muuten toivotti hyvää kevättä ja tosiaan! Pitkä tie Mustialaan oli jo suurimmaksi osaksi sulanut ja ulkona ei ollut kylmä! Ihana tuoksu lupaili keväästä :) Joko talvi iäksi tai kevät nopeasti, niin olen tyytyväinen :D

Ei kommentteja: