perjantai 25. maaliskuuta 2011

Kurssi ohi

Ja niin viikko vierähti nopeasti ja olen jälleen kotona. Tein tänään villasukan ja kangaskassin ja aloittelin uutta villasukkaa... Lukiolta sitten äkkiä Evolle hakemaan tavarat ja kohti Hämeenlinnaa. Bussi oli aivan täynnä ja minulla oli reppu ja kaksi isoa kassia...

Kotona minua odotti ihanaakin ihanampi siskon tyttö <3 Ei vierastanut yhtään, vaikka emme olekaan nähneet pariin viikkoon. Oli kyllä niin söpö kun kiipesi viereeni keittiön penkille istumaan. Jalat ojennettuna, kädet ristissä sylissä ja huulet supussa :) AIVAN IHANA LAPSI!

Minua odotti myös iso pussillinen lankoja! Juuri sellaisia, mitä olen usein kaupoissa haikaillut, mutta en ole viitsinyt ostaa (mm. Novitan Jätti Raita yli 7 euroa!) ja nyt sain niitä PALJON! Myöskin 100% Norjalaista villaa :)

Nyt on pää kipeä, iTunes on ladannut neljää laulua kymmenestä jo tunnin ja alkaa jumittaa ja minua väsyttää... Ja eih, pinkka uusimpia sisustuslehtiäkin odottaisi sängyllä...

1 kommentti:

lumikissa kirjoitti...

Moi.
Sulle olisi haaste blogissani