sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Täällä TAAS

Alkaa juu tosiaan ideat otsikoiden suhteen loppua...
Viikonloppu meni todella nopeasti syödessä ja nukkuessa. Siskon tyttö oli yökylässä, kuten jo kerroinkin. Kiltti tyttö, joka kuitenkin osaa puolustautua kynsin ja hampain (kyllä!) vain muutaman vuoden vanhemman tädin suukoilta ja haleilta (ja joskus myös jaloista). Ikävä jo on, niinkuin aina :D

Kotona varmaan suurin osa lapsista on kipeänä, parhaimmillaan/pahimmillaan neljä lasta maannut olohuoneessa enemmän tai vähemmän "kuolleena". Itsekin olen vähän kipeä, tämän jälkeen syönkin iltapalan ja menen nukkumaan. Asuntolan pakastinhuone on lukossa, onneksi ei ole varsinaista pakastettavaa, sämpylöitä olisin sinne laittanut. Kuppikeitot saivat tyrmäävän vastaanoton, ei ole täkäläisillä suosiossa :D Itse kyllä voisin joskus maistaa... vaikka nyt iltapalaksi.

Vähänkö tuli taas "kamala" olo blogeja lukiessa, monissa oli eläimistä postauksia, ajattelin, että "kunpa minulla jo olisi se oma tila ja eläimet!", mutta kiitos kaikille, jotka jaksaa auttaa minua jaksamaan odottaa :D Jos en näkisi, lukisi tai kokisi mitään eläimiin/maatalouteen liittyvää, tuskin jaksaisin täällä maatalouskoulussakaan olla. Ei sillä, etten viihtyisi täällä, minulla vain on ollut tapana mennä sieltä, missä aita on matalin. Maatilan pito ei varmastikaan ole joka päivä, tai edes joka hetki, ruusuilla tanssimista, mutta vähänkö minä siitä välitän? Olen valmis kestämään alan huonot puolet, jotta saisin nauttia hyvistä puolista. Tässä on hyvin aikaa valmistautua ja oppia ja vielä kerran oppia. Itseasiassa, en tahtoisi jättää koulutusta perustutkintoon, mutta toisaalta olen ehkä vähän laiska opiskelemaan esim. agrologiksi (paitsi jos jatkaisin esim. täällä Mustialassa ammattikorkean puolelle, saisin paljon hyväksilukuja... nääh.). Juu taidan jättää nämä pohdinnot myöhäisempään ajankohtaan.

Ei kommentteja: