perjantai 18. helmikuuta 2011

Pikainen kirjoitus

Huomenta kaikille!

Menin eilen todella aikaisin (minun mittapuullani) nukkumaan ja sainkin unta reilut kahdeksan tuntia! Nyt olen maatilan työkoneet-tunnin tauolla. Meillä oli äsken pieni tentti. Olin iloinen, että ennen tuntia kertasin vähän aikaisemmilla tunneilla käsiteltyjä asioita, tentti meni hyvin! Vielä en ole saanut tulosta, mutta kyllä minulla oli kaikki vastaukset, mitä opettaja tentin jälkeen kertoi. Jes.

Kohta palaillaan sitten lopputunnille, sitten odotellaan syömään pääsyä. Juuri sen bussin vuoro on lakkautettu, jolla yleensä olen mennyt kotiin, joten tänään olen kotosalla vähän myöhempään. Äitille on sitten leffailta tiedossa viikonloppuna, koska saan vihdoin Elämä pelissä-leffan kirjastoautolta tänään (ehdin kyllä siihen mennessä kotiin!).

Nyt menen tunnille, hejdå!
------------------------------------
Lopputunti meillä oli perunan istutusta (vink vink mamma!).
Nälkä murisee vatsassa. Pläääh, teen ehkä lettutaikinan tai sitten vain odottelen täällä ruokailun alkua... yli tunnin... toisaalta ennen kuin pääsisin lettuja syömään, olisi jo ruokailun aika, mutta sitten taas toisaalta, lettu on ehkä kuitenkin täyttävämpää kuin jauhelihakeitto... Ja toisaalta lettutaikinan turvotusaikana voisin pakata ja järjestellä vähän tavaroita. Onneksi ei ole kotiin viemisiksi paljoakaan tavaraa, oikeastaan vain pieni kassillinen pyykkiä.

1 kommentti:

Sirkku kirjoitti...

Tervetuloa sairashuoneelle!