keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Tylsää ja nälkä

Minulla on tylsää. Heräsin yhdeksältä, koska ensimmäinen ja ainoa tunti alkaa vasta puoli yksi (kuten jo aiemmin olen hehkuttanut). Söin aamupalaksi sämpylän ja yhden suklaaenkelin. Katsoin netistä pari jaksoa Tulli-sarjaa ja kudoin samalla Porkkana-villasukkaa, olisi jo aika saada valmiiksi, jotta pääsisin päiväpeiton kimppuun. Voisin mennä syömään, mutta sielä on riisipuuroa ja enkös ole syönyt sitä jo ihan tarpeeksi... voisin tehdä munakokkelia, ei tee mieli. Voisin syödä hedelmiä, mutta eikös nyt pitäisi syödä lämmin ateria? Lettuja voisi tehdä, mutta tulisi kiirus, enkä jaksaisi odottaa valmistumista. Saatan päätyä hedelmiin ja jogurttiin. Täytyisi näköjään tällaisten päivien varalle pitää pakastimessa jauhelihaa, keittoaineksia ja vaikka pyttipannua ja kuivakaapissa makaroonia. Kaveri iski eilen illalla pannulle puoli kiloa lapinlehmää. "Vieraille" (lue: pojille) oli siis kunnon sapuskat, vielä kun oli minun mutakakun rippeet. Hyvä kun kelpasi. Mutta siis nyt, kai minun täytyy syödä noita hedelmiä. Ei siinä mitään, ne on TOSI hyviä, mutta olen tottunut tähän aikaan syömään ihan kunnon ruokaa. Ei voi mitään, toivottavasti olen viisaampi ensi kerralla ja varautunut tällaisiin tilanteisiin.

Ei kommentteja: