maanantai 24. tammikuuta 2011

Tunnustus :O

Sain Maijulta Männiköllä-blogista tunnustuksen! Ja ihka ensimmäisen sellaisen :) Kiitoksia!



Minun täytyy nyt sitten kertoa seitsemän asiaa itsestäni. Hmm... mitäs keksisin sellaista, mitä te ette vielä tiedä...

1.  Pidän vaatteista, mutta inhoan shoppailua ja tavaran paljoutta.
2. Olen joskus halunnut olla kondiittori, vieläkin haaveilen "söpöjen" pikku leivosten tekemisestä.
3. En tunnu olevan "tavallinen" teini, minulla ei ole julisteita julkkiksista, olen ennemminkin "mummo", koska
4. pidän käsitöistä, etenkin vanhanaikaisista, kuten myös vanhoista huonekaluista.
5. Pidän vastuusta, en tunne sitä useinkaan raskaaksi taakaksi.
6. Olen usein aika epävarma. En uskalla avata suutani, joskus taas uskallan vähän liiaksikin...
7. Pidän ihan hulluna pienistä lapsista, etenkin vauvoista!



Aika kauan sain näitä miettiä. Olipas vaikeaa!

Ja minun täytyisi vielä viidelletoista laittaa tämä eteenpäin :D Monille lukemilleni blogeille tämä on jo tullut, joten viittätoista en saa kerättyä kasaan (vaikka maailma on täynnä ihania blogeja, myöskin niitä, mitä vielä en ole löytänyt).
Tunnustuksen saa täältä
Maria Veikontytär, Karjakko, Maelka, Tallipäiväkirja sekä Tiina Linkama.

1 kommentti:

Maelka kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta Anne-Mari :-D.