lauantai 6. marraskuuta 2010

Lukuja taasen

Tässä siis vähän lukuja:

130....päivää karkkilakossa, koko loppu elämä tavoitteena
3......vuotta siihen, kun maatalouskoulu loppuu
3......vuoden kuluttua asun toivottavasti maalla omalla/perheen tilalla
2......vuotta siihen, kun voin hankkia ajokortin
0......vuotta siihen, kun saan traktoriajokortin
6......kuukautta olen pitänyt tätä blogia
2......kertaa olen päivittänyt tätä blogia tänään
2......:lla tietokoneella olen samaan aikaan
23......on kello kohta, pitäisikö mennä nukkumaan kenties?

Minulla ei ole tylsää. Ei. On.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moi!

Päädyin jonkin sattuman kautta lukemaan sun blogia. Olen itse opiskellut saman alan koulussa, tosin eri paikkakunnalla - ja täytyy sanoa, että meininki koulussa oli opiskelijoiden osalta aivan samanlainen. Itselläni (ja kahdella kaverillani) eivät hermot kestäneet asuntolassa asumista muutamaa kuukautta kauempaa, johtuen juurikin tästä suuren enemmistön harrastamasta riehumisesta ja yleisestä pelleilystä. Välillä meinasi usko loppua tähän "maaseudun tulevaisuuteen" kun sitä tuntui kiinnostavan mikä tahansa muu aktiviteetti enemmän kuin oman alansa opiskelu.
Maaseutukouluihin tarvittaisiin enemmän sinun kaltaisiasi järkeviä ihmisiä, joita ala oikeasti kiinnostaa. Tsemppiä opiskeluihin!